Номери "гарячих ліній"
Незважаючи на тяжкі реаліїї нашого часу, ми плануємо майбутнє - мирне майбутнє.
І це майбутнє будуть творити наші діти.
Готуватись до школи батьки першокласників розпочинають вже зараз. Що ж таке "готовність до школи?
1. Під час класних годин включати заняття та завдання по розвитку критичного мислення. Увагу слід приділити таким елементам: розпізнання фейків та неправдивої інформації, оцінка ігор в Інтернеті на рівень безпеки для власного здоров’я та здоров’я оточуючих.
ТОП-5 правил: як впевнитись, що те, що ми бачимо в мережі, є правдою?
https://stop-sexting.in.ua/top-5-pravyl-yak-vpevnytys.../
Very Verified: онлайн-курс з медіаграмотності:
https://osvita.diia.gov.ua/courses/very-verified%20
2. Педагогічним працівникам не варто розповсюджувати паніку (наприклад, кожного уроку обговорювати з дітьми гострі ситуації, які відбуваються у країні) та не слід наголошувати дітям на суїциді та називати це слово у розмовах чи під час навчання (важливо вживати “те, що може завдати шкоди здоров’ю та життю), а також на назвах “суїцидальних” ігор чи челенджів, оскільки таким чином дорослі ще більше привертають уваги дітей до цієї теми та викликають бажання ознайомитись з ними.
3. Як тільки педагогічним працівник поміти будь-які зміни у фізичному, психологічному, психічному чи соціальному стані дитини, слід у невимушеній обстановці поговорити з дитиною (поради щодо бесід можна знайти у довіднику “Рекомендації щодо онлайн-безпеки для педагогічних працівників” за посиланням https://stop-sexting.in.ua/guide-for-teachers/ ) і сказати, що ви готові допомогти їй/йому у будь-якій ситуації. А також можете разом повідомити батьків, якщо дитина боїться це зробити самостійно.
Якщо педагогічний працівник дізнався, що дитина є постраждалою від домашнього насильства, то слід звернутися до Гарячої лінії з протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей за номером 1547.
Якщо педагогічний працівник дізнався, що дитина зазнала онлайн-ризикованого спілкування в Інтернеті чи її булять, шантажують в мережі, слід звернутися до Урядової консультаційної лінії з питань безпеки дітей в Інтернеті – 1545*3 (далі обрати 3).
Якщо дитина має психологічні проблеми та немає з ким ними поділитись, то варто звернутись до організації Teenergizer, де надають психологічні консультації рівний-рівному, https://teenergizer.org/ чи зателефонувати на Національну дитячу “гарячу лінію” 0 800 500 225 або 116 111.
4. Практичному психологу разом з класними керівниками проводити опитування щодо психосоціального стану учнів для виявлення групу ризику чи тих дітей, які наразі відчувають тривогу.
5. Класним керівникам включити тему онлайн-безпеки під час батьківських зборів, а саме родинні правила використання гаджетів та Інтернету, створення спільного онлайн-простору, налагодження довірливих стосунків.
Серіал для батьків «Безпека дітей в інтернеті»
https://osvita.diia.gov.ua/.../serial-dlya-batkiv-onlayn...
“Створюємо онлайн-простір разом з дітьми”: довідник для батьків та вихователів
https://stop-sexting.in.ua/guide-for-parents/
В рамках місячника боротьби за здоровий спосіб життя в НВК пройшов тиждень психології під назвою "Мій улюблений світ-без насильства". Починаючи з 5 по 14 грудня 2016 року соціально-психологічною службою проводились профілактичні заходи для учнів гімназії. В початковій школі відбулися години спілкування в 3-4 класах з тем: "Конфлікт. Як запобігти конфлікту." , "Права та обов язки дитини."
З учнями 5-6 класів пройшли відеолекторії ,які були присвячені людям з обмеженими можливостями.
За круглим столом учні 9-х класів обговорювали проблемну тему "Тор
гівля людьми". Години спілкування в 10-11 класах стосувалися питань "Гендерної нерівності" та "Профілактики ВІЛ,СНІДу". Завершенням тижня психології стала соціальна вистава "Цінуй життя!" за участю учнів 5- 9 класів.
Варіанти надання освітніх послуг у Ліцеї №1 імені Лесі Українки
Випускники, які отримали по 200 балів!
Сертифікати переможців олімпіад учнів Ліцею №1 імені Лесі Українки
Усі Новини![]() ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |